Nikelec.ir آموزش الکترونیک و کامپیوتر

STM32 - آوریل 23, 2020

معرفی سری STM32G0

سری جدید میکروکنترلر های STM32G0 فقط یک میکروکنترلر دیگه مبتنی بر Arm Cortex-M0 نیست .یک مجموعه ای از ویژگی هاست که یک میکروکنترلر باید ارائه بده .که یعنی بهترین عملکرد در تمام واحد های این میکرو و همینطور بهترین قیمتی که می تونید پرداخت کنید و قابلیت هایی داشته باشید که منجربه کاهش هزینه های طراحی مدار چاپی شما و همینطور راحتی برای ایجاد تغییرات در طراحی برد را داشته باشید.

سری G0 در دو خط STM32G0x0 , STM32G0x1 تا این لحظه تولید می شوند .

سری STM32G0x0 یک رقیب جدی برای میکروکنترلرهای رایج 8 بیتی و 16 بیتی موجود در بازار از نظر قیمت می باشد ، که علاوه بر این رقابت قیمتی با جای دادن یک واحد تولید کلاک دقیق باعث کاهش بیشتر هزینه ها در طراحی شما هم می شود .

سری STM32G0x1 سری پیشرفته تری از سری قبلی برای استفاده در سیستم های آنالوگ با قابلیت IoT و همینطور قابلیت های ویژه امنیتی است . این سری در رنج های مختلفی از حافظه و ولتاژ و بسته بندی ارائه شدند که باعث میشه انتخاب راحت تری داشته باشید و بتونید مقرون به صرفه ترین میکرو رو انتخاب کنید برای طراحیتون .

راحتی ،قابل اطمینان و سادگی در استفاده چیزی هست که می تونیم از کار با این میکروکنترلرهای بدست بیاریم .

این میکروکنترلرهای در انواع مختلفی از حافظه 16 تا 512 کیلوبایتی و پکیج های 8 تا 100 پایه ارائه شدند .

در زیر دو تصویر که قابلیت های مهم این سری میکروکنترلرها رو به نمایش در آورده برای شما قرار داده شده که می توانید در انتخاب راحت تر تصمیم گیری کنید .

STM32G0 Series
STM32G0 Series
میکروکنترلرهای STM32G1
میکروکنترلرهای STM32G1

در ادامه اطلاعات بیشتری از این خانواد برای شما قرار می دهیم .