Nikelec.ir آموزش الکترونیک و کامپیوتر

section-icon

انجمن ها

در مورد هر چیزی که می خواهید صحبت کنید!

خوش آمدید به

راه اندازی sd_card با SPI dma

انجمن ها پرسش و پاسخ راه اندازی sd_card با SPI dma

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • سلام مهندس من برنامه کپی اطلاعات از uSD به USB و بالعکس انجام دادم رو کیوب جواب داد. بعد برای اینکه به یک پروژه اصلیم که با RTOS نوشته شده توی یک تسک جدید اضافه کردم. دو تا مشکل دارم 1- در کنار سایر تسک ها موجب خطای TimerStackOverFlow میشه 2- موقعی که بقیه تسک ها رو غیر فعال می کنم . USB جواب میده اما برای SD_Card خطای f_open میده. دوستان می تونید کمکم کنید؟

    سلام وقت بخیر .
    هر دوی مشکلاتی که نوشتید با توجه به کاری که دارید انجام میدید برمیگیرده به heap , stack اضافش کنید برای Task هایی که دارید مشکلتون حل میشه .

    ( در مورد stack , heap تو آموزش معماری کامل توضیح دادم ) و در مورد sdcard تو آموزش 0 تا 100 کار با حافظه و در مورد کار با rtos هم تو آموزش RTOS. که خب شما تازه آموزش تهیه کردید اگه اشتباه نکنم و هنوز قسمت های مربوط به SDCARD که بیرون داده نشده و در اختیارتون نیست که بتونید خطایابی کنید و RTOS هم که هنوز روی سایت نرسیدم بذارمش .انشاءالله اینا بدستتون برسه درک کامل پیدا می کنید و یا به خطا بر نمیخورید یا اگر برخوردید می تونید خطا یابی کنید و می دونید مشکل از کجاست .
    ( عنوان این پرسش هم با متن پرسش هم خوانی نداره سعی کنید دقت کنید که بقیه اشخاصی هم که به این مشکل برمیخوردند بتونند به جواب برسند .مثلا باید خطای TimerStackOverFlow رو می نوشتید براش یا مشکل با f_open چون خطای f_open درست نسیت باید خود خطارو بنویسید )( این پرانتز قبل برا سوالاتی بود که شاید در ادامه بخواید مطرح کنید اینجوری بهتر به جواب می رسید برای بقیه هم بهتره )

2

صدا

1

پاسخ

برچسب ها

این موضوع هیچ برچسبی نداره

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.